Nurish ası olnda olmayanda gecşrecekmıs bır sekılde bu yuden cocugumu ası ıle dha kotü olmasını ıstemedım cunku alerjık bunyrlere farklı etkılerı var suan tek ysptıgım kızımın bağısıklıgını yuksek tutmak mumkunse dus etkenlerden korumak ve kısısel hıjyenıne onem vermek