Merhaba güzel anneler bugün kızımı 6. Aylık kontrolüne götürdüm. Kızım alerjik bir bebek doktora bunu söyledim bugün 2. Doz rota virüs aşısı yapılacaktı. Doktor alerjik bebeklere bu aşının yapılmadığı yaparsa kötü sonuçları olabileceğini söyledi. İnanılmaz canım sıkıldı. Allah rızası için alerjik bebek anneleri başınıza böyle bişey geldi mi? Sizler rota aşınızı yaptırdınız mı? Lütfen yardım edin ben şimdi ne yapacağım? Benim için Kızımın aşılılarının tam olması çok çok önemli