Ben de 52 gun once sezeryanle dogum yaptım. Yaklaşık 10 gündür hayatı bana zindan etti bu durum. Ilk kez basima geliyor. Hep kanlı ve asırı acı agri oluyor. Kabızlik da cabası:/ Tuvaletim gelir diye odum kopuyor. Doktora gitmeden geciren var mi bu rahatsizligi?