Seymaaa95 ben iki defa kullandim daha icer icmez bebegmzde ishal gbi bisi olmdi bir de anne sütü alan bebek zaten sıvı yapıyo die biliyorum onunla alakasi olmaz die dusuyorum taaa dün saat 11 gece gbi icmstiim bebegm gecede emdi hala da emiyo kaka yapmdi henuz kullanmasam da sıvı seklinde oluyodu kakasi zaten