Minigimm1 prenses10 kızamık aşısı canim o ama 1 yaşında yapılan karma aşının içinde de var benim arkadaşım ebe sordum başka bebeklerle teması olmuyor çok kalabalık ortamda bulunmuyor yaptırmana gerek yok demişti bende yaptırmamıştım 1 yaşında yapıldı
prenses10 Minigimm1 aa çok teşekkür ederim bu bilgi için gerçekten 🙏🏻 Peki bu uygulama ne zamandan beri var?
Bebegimm1 prenses10 dogrumuymuş yani aşı takvimine bakiyorum orda 9.ayda asi yapildigi gozukmuyor bende
Ssmyldrm prenses10 canım normal de 12. Ayda iki doz kkk yapılıyor iki senedir bir dozu 9. Ayda yapılıyor bizde olduk
mmek_2014 KKK aşısı normalde 1 yaşta yapılıyor ama 9.aya çekmişler. Bizi de bu hafta aradılar aşı için ama ben 1 yaşından önce yaptırmayı düşünüyorum beklicem şimdilik
Minigimm1 prenses10 rica ederim canim beni aramışlardıda yaptırmamissiniz diye de yinede gitmedim işte benim kızım şuan 19 aylık
Yasemin38 prenses10 1 yaşında yapılan aşı aslında ama hastalık durumu çoğaldığı için 2 doz şeklinde yapılmaya başlandı canım. 9.ay ilk doz 1 yaş 2.doz şeklinde yapılıyot
prenses10 beyazkelebegim son 1 senedir hatta temmuzdan beri yapılıyormuş bu. Korona çıkınca öne çekmeleri şüphelendirdi. Çıkan haberlerden sonra
ObirAnnnee prenses10 kızamık salgını arttığı için erkene çekilmiş 2 senedir yapılıyor, ben yaptırmadım asıl olan zaten 1 yaşta yapıyorlar diye
Zehra3737 Kizamik asisi 1yasindada yapiliyor doktorumuz ekstra 9ayda yaptirip cocugun canini yakmaniza gerek yok demisdi.