Normalde 1 yasinda yapiliyor 1 2 senedir bu sekilde oldugunu soylemisti saglik ocagi bende gecen hafta yaptirdim sonra bu olaylari duyunca asla daha aşı yaptirmicam dedim eger istemiyorsaniz vurdurmak imza atmanız gerekli 1 yaşında da yaptiriliyor mülteciler çok yaygin oldugu icin öne cekilmis