Bende de durum bu sürekli kafamda soru işaretleri ve bebeğim daha 5 buçuk aylık sağlıkçıyım kendi iznimi bile kullanamıyorum doğru düzgün 🥺 anne olmak çok zormuş bebeğimden ayrı kalmak ben bakmaya kıyamıyorum ama başkasına emanet edeceğiz işte bende bir yıl babaannesine bırakacağım sonra kreşe yollayacağım ev kredim olmasa ücretsiz izin alacağım ama maalesef 2 kredi ödüyoruz keşke krediden dolayı erteleseydim biraz diye düşünmüyor değilim Allah yardımcımız olsun inşallah