Merhaba anneler bebeğim 9 aylık malesef işe başlamam gerekiyor imkanlarımız kısıtlı ancak bu zamana kadar hiç ayrılmadık bebeğimle bana epey zor gelyr üzülüyorum hatta içim içimi yiyor ama mecburiyet var aşırı derecede de sorunlardan bunaldım çocuğumu kimseye emanet edemyrm babaannesi bakck ama onada hiç güvenmiyorum çok aşırı rahat sorumluluk duygusu pek yok bakıcak ancak ya bişey olursa diye içim içimi kemiriyor 😔