Bana doktorum istiyorsan yaptır ama bu aşının topluca yapılması lazım yoksa bu hastalık kökten halledilemez siz sadeve kendini 2 sene korursunuz sonra hine yaptırmak zorunda kalırsınız gibi birşey anlatmıştı kafami inanılmaz karıştırdı valla benim bende bilmiyorum hepte icimde bi tereddüt var pahalı bi asi hemde