Okuna aynen moral vereyim de bir dahaki sefere döverken ya da bağırırken bende insanım ben de sinirlenebilirim normal şeyler bunlar desin. Bi sacmalamayi kesin allah aşkına.
Ne yaşadığını bilemeyiz. Bilmek zorunda da değiliz. Hamile kalırken o çocuğu doğururken nerede yaşayacağını bilmiyor muymuş?
Öfke sorunu varsa, ki öfke sorunu böyle bir şey değil, gitsin tedavi olsun. Eşinden mi memnun değil, gitsin boşansın, evinden mi memnun değil bi iş bulsun ayrı eve çıksın.
Hicbir şeyi çözmeye çalışmayıp hıncını çocuktan alan birini savunacak kadar düşmeyin sizde.