Ysr35Kdr bende kalabalık bir ailede büyüdüm halamlar , amcalar,dede, babaanne.. ama asla annemin Yada babamın öfkesini görmedim bu yaşıma kadar 30 yaşına geldim hala bir öfke görmedim.. kuzenimde bu şekilde yaşıyor ama bu bir sebep değil çocuktan önce de onlar vardı.. ya çalışıp kendi ayakları üzerinde durup ayrı eve çıkacak öyle çocuk yapacaktı Yafa piskolojisi uybub değilse hazır olmayı bekleyecekti.. şiddete şiddetle karşıyım