@mom54546 ben kullanıyorum. Lg nin hem yıkama hem kurutma , süre uzun oluyo ve çamaşırlar kupkuru çıkmıyo nemli olarak çıkıyo . Hatta bazen biraz ıslak gibi çıkıyo ve tekrar tel kurutmalığa asmak zorunda kalıyosunuz. Ayrıca garip bir koku oluşuyo yumuşatıcı atıyosanız kokusunu alamıyosunuz.
Bana kalırsa tercih etmeyin ayrı ayrı alın üst üstte koyun. Yine de siz bilirsiniz 🌿