mom54546 4 yıldır Beko kurutmalı kullanıyorum. Kurutması iyi aslında ama bana göre dezavantajı toz haznesi bulunmuyor ve kurutmadan sonra makinenin içi çok tozlu kalıyor unutup sonrasında çamaşır yıkarsam çamaşırlar tozlu çıkıyor. Kurutmadan sonra kısa programda boş çalıştırmak lazım makineyi ki tozları gitsin