Roza00 canım gece uyandıkça su teklifinde bulunacaksın,eğer çok meme düşkünüyse gece illa ağlayabilir oyala oynat falan ama verme istikrarlı gidersen unutturursun…gece emmelerini devam ettirirsen memeden kesmiş olmazsın bunu unutma gündüz emmediği için gece daha çok emecektir,büyümüş artık maşallah gece devam sütü falan da vermene gerek yok.Ben 10 aylıkken kestim oğlumu doğum yapacağım için gece su teklif ettim hep 2.ci günü tamamen unuttu