sonsuz17 Benim oğlum da emerek uyuyan bi bebekti kestiğim gün süt içmeye başladı. Öncesinde alışsın kesmeden önce diye neler denedim ama asla süt içmiyodu. Tam 10 gün oldu keseli, artık sütü bekliyo ısıtayım diye sonra kolunun altına sıkıştırıyo babaya baybay yapıp yatmaya gidiyoruz 😊 Alışıyolar merak etmeyin