Sysesra bizede o teşhis konuldu alerji ve immünoloji uzmanına gittik kan verildi sonuç biraz geç çıkıyor cuma günü çıkacak inşallah ama şuanda ben diyet yapıyorum bebemde özel mama kullanıyor sütüm azdı diyete girince iyice kesildi 🥺 çok zor sabah kahvaltıda ot yiyordum ama artık miğdem bulanıyor sadece zeytin , patates ve pekmez ile gün çıkarıyorum akşamları da tavuk pilav genelde hep aynı oluyor menü hem gaz yapmasın hem alerji olmasın diye diye 🤦🤷