Sysesra ben de yaklaşık 10 gündür yemiyorum süt,süt ürünleri
ama kakada yine kan gördüm😞kendimi sürekli aç gibi hissediyorum,sütüm epey azaldı artık psikolojik mi bilmiyorum
dana eti,yumurta bunları da yemicem şimdi
Geriye ne kalıyo ki
çok zor bi süreçmiş gerçekten
daha başında yıprandım