Oflu61 Honeysudem Evet canım 0,5 tog var 1 tog var bunlar daha ince ama kışın kullanılmaz ince gelir evin sıcaksa çocuğunda çok terliyorsa ideal olabilir
Oflu61 Secuuss bilemedim bana çok geldi ben kombi daha yakmadım tulumda 1,6 tog ona bile şüpheliyim😂 gerçi hava kaç derece ona göre değişir
elif_07 bade_ile_merve34 canım ben de arıyorum bebeğim şu an 9 aylık. Nereden sipariş verdin? Bir de kalın mı? Üstünü hiç örttürmüyor.
GiybetReis Oflu61 İzmirdeyiz uyku tulumu kullandık bi kaç gün. Dün yine sıcaklar geldi cıkardık tulumu artık. Cok tehlikeli havalar sıcak mı soguk mu nolcagı belli değil. Geceleri bi elimde tulum bekliyorum resmen napsam diye😂