Oflu61 Merhaba hanımlar malum artık havalar epey soğudu. İstanbulda geceleri bana epey soğuk geliyor. Bebelerde üstlerini örtmüyor.Kimler uyku tulumu kullanmaya başladı?
Cicek_Gokce46 Oflu61 biz maraştayız ve uyku tulumsuz imkansız uyumak artık hava o kadar soğuk ki altına çorap giydirip öyle tulum giydiriyorum
Egeninannesi34 Oflu61 canım bence de havalar soğudu İstanbul soğuğunu da iyi bilirim başla bence giydirmeye.
Sevgilimmm Oflu61 uyku tulumu hazır ancak ortam sıcaklığı hazır değil henüz ☺️ havalar biraz daha soğuyunca kullanmaya başlayacağım
Egeninannesi34 Cicek_Gokce46 konudan çok bağımsız ama maraşta bildiğiniz temiz gidebileceğim buz lazer merkezi var mı?
Oflu61 Sevgilimmm bende alalı epey oluyor yeni yıkadım hatta ama giydireceğim geceleri soğuk biz örtünüyoruz ama o üşütoyor maalesef
Secuuss Oflu61 been 😂 nevşejirde yaşıyorum iki gündür kombiyide açıyoruz uyku tulumuda çıkartmıyorum hiç gündüzde üstünü örttürmüyoe çünkü bağrı açık kalıyor benmki 2,5 tog patikli pijama ve uzun kollu zıbın üstüne giydiriyorum cok mu bilemedm bende
bade_ile_merve34 Oflu61 ben sipariş verdim gelmesini bekliyorum İstanbul buz gibi zaten çok ortemiyorum üstünü daha küçük Allah korusun battaniyeden rahat ederim diye düşünüyorum
elif_07 bade_ile_merve34 canım ben de arıyorum bebeğim şu an 9 aylık. Nereden sipariş verdin? Bir de kalın mı? Üstünü hiç örttürmüyor.
Secuuss Oflu61 ay bilmiyom vala fazlamı😂😂😂 ilk cocugum 40 ta açtım ama öle aşırı sıcak değil ev ama işte baktım örtünce yanakları üşüyo normalde tulumu giydirmeden önce bide göbeğine kdr örtebiliyodm kat katta giydirince lahana gibi oluyor😂😂😂 en iyisimi dedim böle ama yanaklrı üşümüyo şimdi üstünü örtmeme gerek yok ozmn ggahahaha 😂😂 ayy napuyım ya ana yüreği üşüyor sanıyom ben ince uZun kolluyum bana iyi suan onada öle iyi diye düşünüyorum 🙈
Oflu61 Secuuss bilemedim bana çok geldi ben kombi daha yakmadım tulumda 1,6 tog ona bile şüpheliyim😂 gerçi hava kaç derece ona göre değişir