FatosToprakDeniz Benim önü açık bir bölümle işim yok yani amacım o değil.
Devlete atandım hamd olsun devamını getirebilmek adına devletle alakalı bir bölüm seçmek istedim adaletin dallarını, kurumlar arası geçişini merak ediyorum ama kimsenin bilgidi yok bu konuda 🤗
Kaydımı yaptırdım bakalım ilk sınavlarda anlarım ne olacağını elimde dursun 🤗