Selâmunaleyküm, hayırlı cumalar analarım 🌹
Adalet bölümünü okuyanlar, bitirenler, bilgisi olanlar bana bilgi verir misiniz bölüm hakkında.
Uzaktan eğitim ile okuması nasıl ders işleyişi ve konuların detayı hakkında.
Yerel yönetimler mezunuyum hamd olsun mesleğimi kazandım Zabıta oldum (daha görevime başlamadım).
Kurumlae arası geçişim kolay olsun diye bir üniversite daha okumak istiyorum önlisans mezunu olduğum için yine önlisans seçebiliyorum ve en mantıklısı adalet ve sivil havacılık bölümü.
Sizce ne yapmalıyım???
BU ARADA İKİNCİ ÜNİVERSİTE KAYITLARI BAŞLADI BAŞVURU YAPIN 💃🏻💃🏻