NilMomm Ayseclik7 endişelenmeniz çok normal bende her gün bakardım çok üzülürdüm. Nemli pamuklu bezle silin ama diğerine de bulaşmamasına özen gösterin sadece. Sonra da dediğim gibi masaj yapın geçecektir birkaç güne 😊 çok geçmiş olsun miniğinize
Ayseclik7 NilMomm çok teşekkür ederiz ablası öneriniz için inşallah geçer bian önce üzülüyorum her gördüğümde 🥺🤗🙏
Alpitom Ayseclik7 muhtemelen göz yaşı kanalı tıkanıklığı var. Ana doktorunuzun normal demesine şaşırdım. Bunun masajı var. Eğer o kanal açılmazsa bir yaşında ameliyat öneriyorlar. Bunları söylemedi mi doktorunuz
Ayseclik7 Alpitom ay hayır söylemedi endişelenmene gerek yok bu çok normal bir yaşına kadar olabilir bebeklerde dedi sadece
Ayseclik7 Alpitom göz doktoru çocuklar için ayrı mı oluyo yoksa normal yetişkin göz doktoru bebegede bakiyomu acaba bu konularda hiç tecrübem yok ilk bebeğim ve daha 16 günlük ablası 🤗
Alpitom Ayseclik7 gözünüz aydın Allah bağışlasın 🌸👼🏻 Bazı hastanelerde ayrı oluyor nerede ikamet ediyorsunuz kendi doktorumuzu tavsiye edebilirim
edaninannesii Ayseclik7 canım yenidoğan bebeklerde oluyor bizdd yasadık bunu göz kapagı ve göz pınarına doğru her gün masaj yap. İstersen göz doktoruna da götürebilirsin
Sabirellaaaa Ayseclik7 benimde bebegım 16 günlük bizde de oldu doktoru ılık suyla pamukla sil geçer normal dedi hem suyla temizliyorum hemde süt damlatıyorum bi kaç güne geçti