16 günlük kızımın sol gözü sürekli sulaniyo ve sarı iltihap gibi çapak birikiyo gözüne çocuk doktoruna sordum yenidoğan bebeklerde bu normal bir yaşına kadar dedi ama ben yinede tam tatmin olamadm aynı şeyi yenidoğan bebeğinde yaşayanlar var mı acaba güzel anneler 🤗🥺🍼