Minis bu da bir başka versiyon. İşte be denerseniz denetin her yavrunun huyu suyu farklı. Onlar da bir birey oyuzden bazıları hiçbir çözümü kabul etmeyebiliyor. Bizler de erteliyoruz bazı şeyleri. Örneğin benim oğlum 2 aylıktan itibaren dışarı çıkmayı sevmemeye başladı gidiyoruz arabadan imiyorız çığlık kıyamet ağlıyor morarıyor ta ki arabaya binip geri gelene kadar. Aralıksız bir ağlama sürdürüyor. Maalesrf çözümü onun zamanla kendi kendine alışmasına bağlı. Hala gittiğimiz de aynı ağlamayo sürdürüyor, yakında 5 ayşık olacak olmasına rağmen. Tek fark sürecin biraz daha uzamış olması. Önceden arabadan inerdik başlardı şimdi 1,5 saat falan dayanıyor. Önceden gittğimiz yerden 1 saat sonra geri dönüyorduk ve biz şehre uzak yaşıyoruz 70 kilo metre git 70 kilometre dön yapıyorduk 1 saat için😀 Alışaana kadar devam 💪🏻