sevdegnky ben müzik açıyorum, konuşuyorum yol boyunca. çok arıza çıkarınca “annecim şu an araba kullanıyorum, durana kadar beklemen gerek” falan diyorum. ama ben arabayı eşim kullanırken de hep ön koltukta oturuyorum. arka koltukta yalnız olmaya alışkın yani.