Belissimo canim benim iste sık sık emzirecen oyle boyle tutacak insaallah annesi ama cok zor bi durum Allah kolaylik versin bi kac gune duzeliyo ama ben biberon vermemek de israrli davranmistim insaallah seninki de tutar canim bide yatarak vermeyi denesene cunku ucu yok ya gogsunun yatarak daha kolay kavrar ben o sekilde yapmistim tuttugu zamanda emiyodu bayagi zamanla alistikca emme suresi de uzadi ama tabii ilk zamanlar tutayio sinirlenio emmek istememe durumu cok oluyodu off sinir bozucu bi durum ya ama atlatirsiniz alisacak merak etme