Belissimo ayyyyni durumlari yasadim ve hic gecmiycek bu cocuk hic mememi tutamiycak biz hep bu mucadeleyi verecez sanirdim canim cok zor bi surec seni cok iyi anliyorum 3 gun sutum gelmedi sezeryan oldugum icin ve gogus ucum yoktu bebek memeyi tutamadi ama annem ve kaynanamin yogun ugraslari sonucu cok sukur tuttu ustelik hic bir aparat silikon gogus uci falan da kullanmadim annem kaynanam kesinlikle biberon vermiyceksin 2 yudum da olsa anne sutu alacak zamanla kavrayacak dedi ve burdan anlatabilirmiyim bilmiyorum keske imkan olsa d agostersem ama gogsun o koyu kahverengi yeri varya orayi iki parmaginla kavra sık ve bebegin agzina dogru uzat ilk onceleri tutamayabilir ama emin ol tutacak sakin vazgecme ay ne agladim bu durum yuzunden emzirmeyi cok istiyodum emmiycek diye nasil korktum ama buyudukce alisiyo o da bide biberona daha fazla alistirma canim gayret et tutar insaallah