burjoosphere BurcuP çalışmıyorsanız aile sosyal politikalar bakanlığı il müdürlüğüne gidip çocuğunuzun kimlik kartıyla form dolduruyorsun ikinci çocuk icin 400 tl 40 günde yaklaşık pttye yatıyor
Gokce_mom BurcuP başvuru yapmadıysanız PTT ye yatmaz hoş yete gidip sormayın Ptt personeli Olarak söylüyorum önce başvuru sonra ödeme
Asyaipek BurcuP yok kuzum doğum parası için kaymakamlık bi kagit veriyor bilgileri dolduruyorsun geri veriyorsun süt parası için hiç biyere başvurmadık o zaten yatıyor dedi kaymakamlıktakiler
2prematureannesi Newmom03 doğum parası yada PTT kurum ödemeleri diye bakarsanız çıkar ben öyle şekilde biliyorum
fgnrcp2704 Haydibakalim Odeme aşamasında yazıyorsa pttde hazır gidip alın ben bugün çektim parayı e devlette ödeme aşamasında yazıyordu
fgnrcp2704 Haydibakalim benim eşim doğumdan sonra başvuruları yapmıştı nerelere yapılıyor bilmiyorum öncelikle 170 arayın bilgi alın ona göre hareket edersiniz