BurcuP hanımlar bir de şu var ben memurum, şu an aylıksız iZindeyim, 170 ve 144 numaraları aradım, bana memur olduğum için işyerimin başvuru yapması gerektiğini söylediler. Şimdi aradım işyerini haberleri yok , çocuğun doğum raporunu ve kimlik fotokopisini verin bakalım yazalım falan dediler ama onlar da tam bilmiyor gibi. Süt parasını bilen var mı?