Kalpsizim33
Merhaba bizimde öyle bir şişliğimiz var 3 ay önce farkettim. Doktorumuz ve KKB doktoru şuan için normal küçük. Sürekli izlememiz lazım eğer büyüme var ise ona göre bakalım demişlerdi. Minik ve hala duruyor bi 20 günlük süren hastalığımız olmuştu. İçiniz rahat etmesi için götürün bence.