Merhaba! Hayırlı cumalar oğlum yakın zamanda iki kez faranjit oldu 37.8 ateş oldu ama doktor ilaç vermedi doğal şeylerle atlatır dedi ve 3 gün önce de 37.8-37.9 ateş oldu şuan arda öksürüyor fakat dün banyo yaptırırken boynunun arkasında ve kulağının arkasında nohut büyüklüğünde beze var dokununca kayıyor ben endişe ediyorum sağlıkçı annelerimiz yada bu konuda fikri olan yazabilir mi teşekkürler