Rabisss Benanneyim evet canım pekiştirme dozu olcak 4. Doz yani . Kesin mi peki ben ona göre randevuyu iptal ediyim . Ne zaman haber verebilirsin ?
Benanneyim Canım eşim şey diyor mesela iğneyi yarin istese 2 günü buluyormus eğer bulduysan hic randevunu iptal etme
Rabisss Benanneyim Anladım canım. Çok teşekkür ederim yardımın için . Dediğin gibi vakit önemli dündü zaten normal zamanı.
Benanneyim Rica ederim canım tabi vakit önemli eğer bi kaç günü daha olsaydı gerçekten yardımcı olucaktim eşim getircekti gerçekten artik ilaçlar iğneler zor bulunuyor çünkü zam geliyor diye sakliyorlar vermiyorlar eczanelere felan
Rabisss Benanneyim doğru söylüyosun valla bütün ecza depolarını arattım kimse bulamadı . Medical Park’ı arayıp sordum var elimizde dediler rahatladım. İzmirde yaşıyorum ben normalde. Rota aşısının son dozunu da bu şekilde yaptıramamıştık 😕 koskoca izmirde hiçbir yerde bulamadık aşıyı hastanelerde de yoktu 🤦🏼♀️
Rabisss Benanneyim canım merhaba . Aşı için konuşmuştuk. Happy momda yenidoğan bebek için acil k vitamini aşı aranıyomuş. Aklıma sen geldin eşim ecza deposunda demiştin. Eğer imkanı varsa aratabilir misiniz ? Antakyada yaşıyolarmış. Gelip hemen alabiliriz veya havale yapabiliriz dedi. Yardımcı olabilir misiniz ?