elcn4139 evde uzun kol uzun tayt giydiriyorum yatarken de aynı şekilde uzun giydiriyorum üstünde pike var ama ince bir yorgana geçeceğim artık geceleri serin oluyor. Dışarı çıkarken tşört hırka yada uzun kol hırka giydiriyorum. Çorabını 2 aydan itibaren hep çıkarmaya başladım. Ama sizin ki daha küçük bir tık daha kalın giydirebilirsiniz. Mevsim geçişleri tam hastalık zamanı ayaklarına sırtına dikkat edin üşümesin.