elcn4139 İstanbuldayız. İki gündür hava soğudu. 10 aylık kızlarım içlerine askılı çıtçıtlı body giydiriyorum üstlerine uzun kollu ince bluz altlarına tayt yada eşofman altı giydiriyorum ve çorap. İlk uyandıklarında yelek giydiriyorum ortam ısısına alışınca çıkartıyorum. Geceleri de normal pijama takımı giydiriyorum çoraplarını çıkarıyorum mutlaka. Üstlerine hala müslin örtüyorum tam peteğin önünde yerde yatıyorlar çünkü çok sıcak oluyor