Kızım yeni doğduğunda 3 sene önce bizde yaşadık. Öyle zor bi süreçti ki Allah yardımcınız olsun. Kaç doktora gittim ben bilmiyorum, kwelleda asla geçirmiyor. Dirençli uyuzmuş bunlar zaten. Bi kaç kere katranlı ilaç kullandık anca öyle geçti. Tüm kıyafetleri bazısının çöp olacağını bile bile 90 derecede yıka, herşeyi ters yüz ütüle. Çok yıpratıcı bir süreçti.