SumeyrAram Geçmiş olsun. Benim annem de öyle. Şeker hastası, böbrekleri etkilemiş. Başta böbreklerden şüphelendiler. Nefrologa gittik. Böbrekler kaşıntı yapacak kadar etkilenmemiş o yüzden değildir. Alerjidir dedi. Dermatologa gittik. Özellikle sorduk uyuz mu acaba diye. Tüm testleri yaptı. Kan, idrar, gaita vs.. Değil alerjik dedi. Bi ton hap, krem, dul jeli, losyon verdi. Yine geçmedi. Kadın deli gibi kaşınıyor. Bizim bile sinirimiz bozuldu. Tüm vücudu kaşıntıdan yara oldu. Valla varsa bir çaresi bende burada bekliyorum. Umarım vardır. Şimdi artık bir araştırma hastanesine gitmeyi düşünüyoruz maalesef. Umarım bir çare bulurlar 😞