sherlock_mom memeden ayirma cisden daha zordu çünkü kızım çok meme delisiydi sabaha kadar eme eme uyurdu artık süt kalmazdi göğüslerimde. Yemek yemiyor die kesmistim . Salça sürsem yine emerdi yoğurt sürsem yine emerdi . En son böyle olmucak dedim hem çocuğa eziyet hemde yine emiyordu. Yastıktan yün cikardim az bisey göğüs uclarima koli bandıyla yapıştırdım uçlarını baya kapicak şekilde iycede bantladim bak kızım uf oldu cok acidi dedim acıdı diyince geldi geldi gitti ama aglamadi . Gordukce soğudu. Gece biraz zor oldu kalkip meme isterdi vermezdim icim yanardu vicdanim fln ztn 2 gun emzirme geridr istesende emziremezsin artik is isten geçiyor sütüm kesik peynire döndü acılaşti hemen ama cok sertlesmisti sağdım . Ama sağincada süt kesilmiyor kolay kolay. Neyse oyle boyle derken unutturdum ama diğer inek sütünü ağarlastirdim gece kalkup verdim fln. Cis icinde cok erken bence kuzum hic acele etme bence ben cok acele ettim 13 ayda denedim 16 da 18 zorlamadim ama denedim . Merak ettim acaba birakirmi çünkü baya hevesliydi ama yinede olmadi. Çünkü istesede tutamiyirdu reflex gelismemisti. Dedimki kendiisi ne zaman isterse ozmn olucak dedim attim kafamdan . 25 26 ayda kendisi bianda birakti bezi gece gunduz bianda kestim firsat bu fırsat dedim tabi arada cok nadir kacirmalar oluyor buda normal bence daha çok küçükler.