BraveBoy herkezin durumu bir değil canım benim kızım 2.5 yasinda bende yeni ayirdim oda yapamadım maddi durumum yoktu suan 4 4 luk odasi var ilk zamanlar cok kotuydum habire gidip gidip baktim uyuyamadım sanki kalbim ordaydı sonra sonra oda bende alıştık hatta ayni yatakta uyuyamiyoruz bazasini istiyor geç oldu ama güç oldu çok şükür 🌸