tubbaaa muhteşemsiniz😍😍😍😍😍😍😍
evet şuan doğum kilosu olsuğu için kilolar çayır çatır gidyor maşAllah diyeyim daha sonra normal diyetimi uyhulayacağım şuan isveç diyetiyle tam olarak arınıyorum diyelim ara öğünler yok nefsimi terbiyeliylrum sadece vücudun ihtiyacı olduğu kadar bekarkense yapmıştım hem kg hitmemişti hemde kendimi tutamayıp kaçamaklar yapmıştım🙊🙊🙊 tabi ozaman ideal kiloma çok yakın olduğum için girmedi şuan faZla bir kilom var ve gidyor inşAllah hepimiz aynaya baktığımızda mutlu olduğumuz göeüntüye kavuşuruz🤲🏻💜