Elif1010 Arenbuse58 e nabızda girdiğinizde solda üst köşede çocuk yazar ilk kez giriyorsanız babanın da onayını istiyor oda giriyor onay veriyor 2 mizde de e nabızdan bebeğimin bilgilerini görebiliyoruz telefondan yaptım