Alyadua5 canım kesinlikle korkulacak bir şey yok. İçin rahat olsun bende 32 haftalık doğum yaptım. Bizimki 2. Evredeydi ve sürekli kontrole gidiyorduk. Erken doğdukları için maalesef öyle gelişemedikleri için öyle oluyor. Bizde sürekli takibe gidiyorduk biliyorsun herhangi bir müdahalede bulunmuyorlar( çok ileri derecede olmadığı için ) şuanlık sadece kontrol olacak iyileşme var mı yoksa ilerliyor mu? diye biz 4 buçuk aya kadar gittik sonra tamamen kendiliğinden geçti. Sizinkide zaten 1. Birinci evrede korkulacak bir evrede değil Allah a şükür. gelişimi anne karnında değil dışarıda devam ettiği içindir. Ve geçecek zaten, için rahat olsun…