Kızım 27 haftalık erken doğdu 72 kövezde kaldı erken doğduğu için göz damarları gelişmemiş oluyor doktorlar bunu takip ediyor 2 hafta önce doktor muayene etti bir sorun olmadığını söyledi dün kontrollü vardı muayene oldu yine ve doktır sıkıntı olduğunu söyledi Diyarbakır dicle üniversitesine sevk etti oradaki doktorlarda baktı evet sıkıntı var dedi Pazartesi tekrar kontrol dedi , Diyarbakır’da özel bir hastanede başka göz doktoruda var adı da Alpaslan , dicle hastanesindeki doktor dediki Alpaslan hoca ,hocaların hocasıdır diye iyi doktır dedi ona da bebeği gösterin diye tamam dedik kızımı Alpaslan hocayada gösterdik 1. Evre dedi korkulacak bir şey yok dedi takipte kalacz dedi 14 gün sonra kontrol dedi.