Mervemerve1 biz aşıları sağlık ocağında yaptırıyoruz ama düzenli gittiğimiz doktorumuz var. O direkt aşıları sordu ve 3 tane yapıldı değil mi dedi. 2 bacaktan bide ağızdan. Aşılar değişmiş bide ben zattüre ve karma yapacaklar sanıyordum aşı takvimi öyle gösteriyordu. Değiştirmişler zattüre 1 yaşında yapılacak dedi 🤷♀️