6.ay aşısı normalde 4 tane değil mi? Sağlık ocağında hemşireye 4 tane dedim ısrarla hayır 3 dedi ve 3 tane yaptı.1 tane ağıza damla 2 tane bacağa?? Burdaki uygulamada da aşı takviminde 4 gösteriyor.Kafam karıştı yarın gidip tekrar sormalı mıyım?? Nolur yazın