Ebrugoktug08 Mom0911 bende oğlum baya baya büyüyünce anca 😂şu an düşünemiyorum 8.5 aylık psikolojim alt üst 🙄
Sermec27 Ebrugoktug08 yani şimdi benim tekrardan mı oğlum olacak 😁🙈 oğlumun kaşının ortasında mor damar var
Sermec27 MinikPrensesannesii benim oğlumda da kız güzelliği var gören öyle diyor arkası kızdır inşallah 🤲 🥰
-erCansu- Ebrugoktug08 banada hep diyorlar arkasıda erkek diye bende şuan düşünmüyorum ama bigun dusunursem seni bulup yazacağım 😅 bide herkesin ayyy noldu dustumu falan demesinden gına geldi 🤣 bazen çok belirgin bazen yok
ikiprens_annesiii Ebrugoktug08 oğlumda vardı ama ikinci bebeğim kız oldu kızımda yoktu ama üçüncü erkek oldu 🤷
SevcanEbrar Hurafe ikinci de kız oldu 😇 zaten 2 seçenek var belki çoğunluk erkek olur ama illaki kız da oluyor. Oldum olası hurafelere inanmam bende hep tersi çıkar
talula Ebrugoktug08 Valla ne kadar doğru bilmiyorum ama bizde de ölçüle söylerler ve düşününce bildiğim kim varsa peşi erkek. Benimde varmış erkek kardeşim var