Ebrugoktug08 Her gören diyor ki ilk bebeğin kaşının arasında morluk olunca 2.bebek de erkek olurmuş evet 2.çocukları kız olan anneler 😂 ilk çocukları erkek planlar bebeğinizde morluk var mıydı yok muydu 😂 merak ettim
Derinsmommm Ebrugoktug08 bizde poposunun üstünde morluk varsa sonrası erkek diyorlar kızımda vardı hemen bir tane daha yap erkek olur dediler ama cesaret edemem birini büyütmeden😂
Mom0911 Ebrugoktug08 haha bana da şey diyorlardı Oğlumun burnunun üstünde yeşil damarı çok net gözüküyor, birdahaki çocuk kız olurmuş diye😂😂🤪🤪ilginç
Deletedmom_36 Ebrugoktug08 Kizimin ensesinden bir yerinden bakip pesi erkek diyorlar😅Oysaki annesiyle babasi birdaha kiz bebek istiyor😅😅o yuzden yapmiyxaz😅
esiladerininannesi kızımın hem kalçasında hemde iki gözünün arasında burnunda morluk vardı her gören arkası erkek diyordu oğlum oldu 1 aylık ne kadar doğru bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
S_x_w Ebrugoktug08 ilk çocuğum erkek..morluk vardı kızım oldu 😂😂 kızım da morluk vardı 3. De kız oldu 🤣🤣 bakalım bunda Morluk yok arkası ne olur merak içindeyim 🤪🤪
Ebrugoktug08 S_x_w ahaha iyiymiş 😂 benim de oğlumun var morluk kız istiyorum 2.yi tabi şimdi değil inşallah olur o zaman 🤣🤣
crazymommy Ebrugoktug08 Aynen benim ilk oglum dan sonra hamilelik geçirdim oda düştü ama erkekti düşen bebek ve dedigin gibi morluk vardı ama bilmiyorum artık ondan mıydı degil miydi rabbim daha iyi bilir. 🙂🙂🙂🙂
Gisemm Ebrugoktug08 kızımın burnunun orda mavilik var ikinci çocuğa gebeyim oğlum olacak nasip olursa 😁😁
Tortilla Ebrugoktug08 bence dogru. Kuzenımn ılk kız gıbı demıstı doktor. Babanem dedı kı mor burnunun kenarı erkek olcak dedk cıdden erkek dedı somra 😂😂 erkek bebegı oldu
Ebrugoktug08 MinikPrensesannesii demekki alakası yok 😂 baksana birinde kız birinde erkek oluyo şey de diyorlar bebekken kıza benzerse 2. Kız erkeğe benzerse erkek olur 😂
MinikPrensesannesii Ebrugoktug08 oğluma kız güzelliği var ikinci kız olur da demişti biri o tuttu jsjs
Sermec27 MinikPrensesannesii benim oğlumda da kız güzelliği var gören öyle diyor arkası kızdır inşallah 🤲 🥰
Ebrugoktug08 Mom0911 bende oğlum baya baya büyüyünce anca 😂şu an düşünemiyorum 8.5 aylık psikolojim alt üst 🙄
Nn2021 Ebrugoktug08 benim oğlumda da var bana da öyle diyorşar bakalım kısmet herşey Allah hayırlı evlat versin 😌