Yusufagahinannesi tugbahy6 valla asıl bibs tutmuyor diğerlerini bir iki çekiyor bibs ağzına girer girmez öğürüyor benimki
Nurduman Nis bibs direk tutmuştu benim kızım 3aylık hala bibs kullanıyoruz damaklı almadı bibs ucu göğüs ucuna benziyo sanırım o yüzden çoğu bebek kabul ediyor