Aaayy 13 aylığız ve birebir aynıyız ya yemin ediyorum bırak yemek yemeyi artık cidden su bile içmeye bırakmıyor pacalarimdan yapışıp ağlıyor 🤦🏻♀️ ve cidden bende doğal olarak psikolojik olarak pek iyi olamıyorum yani temel ihtiyaçlarımızı bile karsilayamayinca normal eksik hissetmemiz ama neyseki yalnız değiliz ve sadece bizim bebeklerimiz yapmıyorlar bunu diye bı nebze ferahlatiyorum kendimi ama işte yinede o anlarda insan bı çöküyor ya 🤦🏻♀️