GiybetReis Tek kısa kollu zıbın yetersiz kalıyor. Benim kızım 2 senedir kış aylarında kullanıyor. Evimizin sıcaklığı sizin yazdığınız derecelerde… Ne terliyor, ne üşüyo. Tulum yorgan görevi görüyor. E kışın da kendimden pay biçiyorum. Kısa kollu ile girmiyorum yorganın içine mesela 🙃 O yüzden, bahsettiğiniz oda sıcaklığına incecik uzun kollu alt üst bir takım uygun olur. Oda sıcaklığı arttıkça, iç takıma gerek duyulmayabilir tabi.