Bsrkk Tinymom ah onlara uygun gelen bizlere dağ gözüküyor haberleri yok 😄 onlar trendyol işbirliğiyle aylık tanımlanan kuponlarıyla alışveriş yaptığı için cepten çıkmıyor tabi 😆
Zlm Tinymom cok nadir öyle denk geliyo bir yada iki kere falan olmuştur hatta m giyerim orta beden olduğu için daha fazla uretiyolar sanırım yada ben çok şanslıyım 😄
umay2111 Tinymom ebebek yada civilden alıyorum lcw güya uygun ama incecik Tuluma 100 etiket koymuşlar yuh dedim yanı uçmuşlar
Tortilla_ Tinymom 4 parça kıyafete 115 lira verdim 😩Oyyyu anam canım çok yanıyor oyyy oyyy oyyyy😩😩😩 kışlık 2 pijama 2 de takım bir de kardeşimin aldığı mont var :( Almam lazım ama fiyatlar uçmuş uçuyor uçacak..
meyaski Tinymom büyük alın biraz zaten. 4 aylık kızima 9-12 ay aldım birkaç parça. Ama pahalı yani yeni sezon. Ucuza zor bulmak. Trendyolda koronun indirimleri vardi. 3 üst kıyafete 60-70 TL verdim.